Geri Geçen yıl Mayıs ayında I "başlıklı Sosyal Medya Bugün burada bir makale yayınladı . Mükemmel Facebook Mesajlar - Uzmanlar bilin Ne "Tabii ki tartışmalı olması için bu başlık hazırlanmış ve bazı altına almak için yazı içinde birkaç öneri eklendi insanların cilt. Bu verimli bir Facebook Mesaj gelişen bazı önemli maddeler sunulan çünkü Ancak, genel makale de aldı.
Organik Reach üzerinde son histeri ve Facebook daha fazla para kazanmak için Organik Reach azaltmak zorunda Moxie, benim özgün Mükemmel Facebook Mesaj makaleyi tekrar yazmanın zamanı olduğunu düşündüm.
Benim favori Sosyal Medya biri uzmanlarından iddialarını yedeklemek için oldukça sık Organik Reach konu alır ve her zaman gerçekleri ile. 24 Mart yayınlanan ve "? Deney: Facebook Hayranları Ne Yüzde GERÇEKTEN Sizin Mesaj Saw" başlıklı en son blog, zekice Organik Mesajlar onlar için kullandıkları aynı kitleye ulaşmak değil bu fikri alır
"Burada sorun böylece Facebook'un News Feed ortak nakarat Facebook o yazıyı görünce bizim fanlar% 90 muhafaza olmasıdır filtreleme kafayı olduğunuzdur. İşte inanılmaz uzak gerçeği bu. "
Birincisi, ne Reach araçlar anlama
Sayın Loomer gerçek Organik Reach, açısından büyük bir nokta yapar gerektiğini sizin yazı ve bu yazının yayılma sırasında Facebook'ta vardı kullanıcı sayısını yayınladı günün saatine göre hesaplanır.Bu, aslında, belki Fan tabanının sadece% 50 olduğu yazının zamanında Facebook'ta iken, toplam Fan tabanına dayalı toplam sonrası görüşlerini yansıtan bir dizi olarak Organik Reach düşünmek gerçekçi değildir.
Kullanın Facebook Insights, belirli bir günde, belirli bir zamanda herhangi bir yazı için gerçek Organik Reach belirlemek için veri ihraç. Bu size gerçek Organik Reach verecek, ve muhtemelen ne düşündüğünüzü daha yüksek olabilir.
İkincisi, Craft Nasıl öğrenin Mükemmel Mesaj
Hiçbir Mükemmel Post olduğundan başlığı "Mükemmel Post" kullanılarak, aldatıcı. Şu anda (eKitap üzerinde çalışıyorum olarak paylaşım, Kişisel Facebook Nişan güçlendirin: Pro itibaren İpuçları ) çok bu konuda - çekici ve bir Facebook mesajı işçiliği paylaşılabilir, ve mesajlar ile araştırma ve kendi deney yoluyla, gerçeği olursa olsun Mükemmel Post, takip edilebilir hiçbir şablon ve başka sonra daha iyi bir strateji olmasıdır.
Mükemmel Post markanızın hedef kitleye off dayanır; onlara ulaşmak istiyorum neden ulaşmak istediğiniz ve kim. Bunu dedi, burada ben bir Mükemmel Post'un önemli yönleri olduğu tespit ettik ne:
1.. Bir İlgililer İzleyici inşa
Mükemmel Facebook Mesaj işçiliği için anahtar bileşen zaten söylemek için gidiyoruz ne ilgilenen bir hedef kitleye sahip olmaktır. Eğer konum izleyici bir yarışmaya veya açık-uçlu reklam sayfanızda geldiyse olursa olsun, Facebook sonrası oluşturulan nasıl mükemmel, başarısız olur. İzleyici her şeyi, ve kitlenizin marka, ürün ve hizmetler ile ilgili olmalıdır.
Facebook en Hayranları alma ve umarım müşteriler satın içine bu Hayranları dönüm ilgili değildir.Facebook hedef kitleye hitap eden ve, sırayla, size Fan tabanı üzerine inşa yardımcı marka savunucuları, içine bu yüksek hedefli kullanıcıları dönüm ilgili. Biz önceki öyküde öğrendim, daha Hayranları sahip sosyal medya başarı garanti etmez, 5.000 Fanlar var, ama olabilir. - Olarak paylaşım
2. Facebook Insights
Hedef kitlenizi anlama Perfect Facebook Post olasılığını artırmak, böylece Facebook Insights analiz nasıl bilecek. En derinlemesine bilgi şüphesiz ihraç verileri gelen, ancak bu alanda bir acemi iseniz hedef kitlenizin demografik, en aldığı yazının türünü belirlemek için Facebook Insights ve onlar size bilgileri kullanacağız nişan, ve seyirci çevrimiçi olduğu gün ve saatleri.
3. Ne Say
Marka mesajı ile, 80 karakter altında tutarlı hedef kitleniz ile ilgili bir şey söylüyorlar. Eğer yayınlamak her yazılan amaç ve akılda net bir gol ile bu kadar yapılmalıdır. Eğer sadece sayfa ile katılımı artırmak için arıyorsanız Yani, ilham verici bir teklif veya görüntüyü düşünün. Web sitenize trafik çekmek için arıyorsanız, bir blog link veya özel indirim düşünün.
4. Boyutlar
Hem mobil cihazlar ve masaüstü Haber Akışları için görüntü boyutlarına yakın ilgi. Bu boyutlar her zaman değişiyor, ama şimdi masaüstü News Feed çalıştırmak için bir yazı için mükemmel bir görüntü boyutu 400x400 ve mobil News Feed 618x618 olduğunu. Fotoğraf paylaşımı için basit bir çözüm ve en iyi uygulama 1200x1200 de bunu yüklemek ve Facebook sizin için mükemmel Feeds hem mobil hem de masaüstü Haberler içine uyacak.
5. Eylem Çağrısı
Bu sizin mesaj güçlü bir CTA kullanmanız hala zorunludur. Kullanarak bu spekülasyonlar olmuştur ederken Paylaş, Beğen veya Yorum mesajlarınıza Facebook için kırmızı bayrak gönderir, ben şahsen kullanılır eğer bu anahtar kelimeler tamam olduğuna inanıyoruz idareli . Hikayenin ahlaki, CTA en yaratıcı olmak ve dikkatli olun. Spam alamadım!
Mükemmel Facebook Post it kullandığınız formatı ile yaptığı gibi yoru belirli bir hedef kitleye ile yapmak gibi çok şey var. , Facebook izleyici ile aşina olmak daha iyi bir dinleyici olmak ve bu Mükemmel Post gibi görünüyor tam olarak ne bileceksiniz.