Twitter ile işbirliği
Billboard hakkında gerçek zamanlı konuşmaları izlemek için bir grafik oluşturmak için müzik ne benzer, Twitter TV şovları rütbe Nielsen ile yapar.
Billboard Twitter Gerçek Zamanlı Grafik sonunda görünecektir Billboard.com .
Girişiminin bir parçası olarak, Billboard ve Twitter Billboard.com ötesinde grafiği dağıtmak yardımcı olacak bir Twitter Yükseltmek ortaklık imzaladı ve Twitter'da müzik listelerinde Tweet-ve in-Tweet haftanın video tur ups özel içerir
Müzik Twitter'da en çok tartışılan bir konudur, ancak bu grafiğin hedefimiz olacaktır "izleme ve o olur gibi müzik çevresinde konuşma yüzey için yeni bir endüstri standardı oluşturmak için," Bob Moczydlowsky, Twitter'ın müzik kafası, açıklamada.
"Şimdi, şarkıları paylaşmak ve Twitter'da kendi izleyici ile meşgul sanatçılar gerçek zamanlı hayranları, diğer müzisyenler ve sanayi karar vericiler tarafından fark almak için bir yol var," diye ekledi.
Haber Twitter'da kendi kapanacaktır açıklamasından birkaç gün sonra gelir Twitter # Müzik uygulamasını 18 Nisan'da çalışmaya sona erecek. Hizmet Nisan 2013 yılında başlatılan, ancak rakip müzik apps dolu bir pazarda ana ün kazanmak için başarısız oldu.
Grafiği kullanarak, @ Billboard ve TwitterMusic hesapları @ yeni sanatçı ve şarkı çekiş kazanmaya başladığınızda da dahil olmak üzere, grafik verileri paylaşacak.
Yalnız 2013 yılında, Twitter kullanıcılarının müzik ile ilgili hesaplardan gelen bu tweets 100 milyon ile, müzik hakkında bir milyardan fazla tweet gönderildi. Ayrıca 2014 yılında, müzik hizmetlerini kullanan insanlar oynarken müzik hakkında 40 milyondan fazla tweet gönderildi.