Bu tanıdık geliyor bakın:
- "Geçen yıl, biz bir anket yaptım ve müşterilerimizin dörtte üçü ............... güvenlik sorunu olduğunu söyledi,'' Chris McCann, 1-800 kıdemli başkan yardımcısı hat üzerindeki iş yüzde 10 yapar.'' Bugün az üçte bir sorun olarak görüyorum çiçekler. "
Ya da bu bir:
"Raporda ayrıca insanlar hileli iş düzenleri kurbanı endişe çok daha fazla gizlilik kaybına neden olabilir ................... endişeli olduğunu belirtti Net. "
Eğer eksik sözcükleri tahmin edebilir misiniz? Bu iki tırnak vardır
New York Times, bu parça ve
CNET bu parça online bankacılık kaygıları bakıyor - 1997. . Facebook bu, pazarlamacılara özel bilgilere erişim, vb internet tarayıcı geçmişi, dayalı hedefli reklamcılık ile ilgili sorunlar onları görsem, ne düşünüyorum edilir verme konusunda kaygıları - Bu Ben sosyal medya gizlilik konusunda tartışmalar görmek her zaman akla gelen budur kaygıları sürmeyecek.
Hatırlayacak kadar yaşlı olanlar, internet bankacılığı, yaklaşık haykırış hatırlayacaksınız gizlilik hack ve çevrimiçi kişisel hesaplarına giriş ile ilişkili güvenlik korkular kıyamet tahminler . Bu gün, bankacılık çoğunluğu web üzerinde yapılır - Eğer hemen hemen hiç bir vezne penceresinden yolunda gibi kulüp müdavimlerinin topluca yönlendiriliyorlar insanların banka içi hatları, bu curling bkz. Çevrimiçi bankacılık iş yapma biçimini değiştirdi, ve insanlar daha fazla teknoloji yerli hale geldikçe, online işlemler yapma insanların sayısı artmaya ve gelişmeye devam ediyor. Süreç iyileştirmeleri, bildirilen olayların azalmalar - insanların sorunu olmadan online gidiş onların arkadaşları daha gördüğünüz gibi, güvenlik ve gizlilik endişeleri kolaylığı. Onlar her zaman belli bir düzeyde var olacağız, ama zamanla bu sorunlar kalkacaktır - özellikle daha önceki online davranış dayalı hedefli pazarlama durumunda. Bu endişeleri sulandırmak değil sadece, ama duygu tamamen dönecek. Tüketiciler bunu beklemek için büyümek olacaktır.
Bu düşünün - Facebook on döndü geçenlerde. Bu yetişkinlik sosyal medya doruk gençler hemen hemen sürece hatırlamak gibi mevcut olmuştur için anlamına gelir. Internet senin bir parçası olarak o kadar hayatlarının bir parçası, o kim olduğunu DNA ve nasıl etkileşim içine pişmiş oluyor. Durum güncellemeleri gönderme ve fotoğraf paylaşımı onlar için hayat, bir toplumsal norm bir yoludur. Onların yan çubuğunda hedefli reklamlar yeni bir şey vardır. Bundan daha fazla, tüketicilerin giderek artan sayıda bekliyoruz onlar bu iş onlara cevap verecek, sosyal medya üzerinde bir marka profilini söz eğer
ilanıyla bir saat içinde . Onlar farkında markalar dinlerken, ama giderek, onları olmak istiyorum, ve onlar kendi çıkarları için kullanan mümkün olacaktır değil sadece.
Evet, ben senden duymak, ama gençler için gizlilik Snapchat olacak olanlar, onlar bırakarak ve faaliyetlerini gizlemek için yollar arıyoruz dijital ayak izi daha farkında büyüyorlar. Bu doğrudur, ancak onların sosyal medya kesinti hedef Zuck ve onun arkadaşı değil - ebeveynleri bulunuyor. Onlar verilere erişme markalar hakkında çok endişe değil, ne sevmiyorum Anne ve baba ve teyze ve (kötü) Büyükanne kaydolurken ve hafta sonu faaliyetlerinin kanıtları inceleyen. Bu onlar dikkatli konum 'Büyük Büyükanne' var, onları pencereleri station ve kapı kilitleme var 'Big Brother' değil. Snapchat gibi - Bu Facebook kaydetti genç yavaşlama ve yeni platformların popülaritesi artışın ardındaki ana sürücü olduğunu.Yaşlılar çim üzerinde ilerledikten sonra, gençler üzerinde hareket - ebeveynler sonraki en popüler ağa kaydolarak başladığınızda bu yine olacak - yine göç, sonra gençler rahatsız alacak - bu Reddit veya Tumblr veya başka yerde olabilir. Gizlilik konusundaki kaygıları çok daha acil bir büyük iş, kendi sinsi yollarla onların samimi verileri kullanarak nasıl olabilir daha vardır.
Hedefli pazarlama bir beklenti olacaktır. Sosyal medya genişledikçe, tüketicilerin değil de, pazarlanmaktadır olmak arıyorlar. Onlar zaten reklamları görmek için gidiyoruz eğer, kendileriyle ilgili markalar değil, rastgele büyük bir iş kampanya veya jenerik billboard tarzı perde görmek istiyorum.Onlar markalar olduklarını ve ne gibi kim onları görmek için, izleme, dinleme bekliyoruz. Gelecekte, onları bilgi arayan aksine markalar, onları bulmak için beklemek gerekir. Sosyal dinleme sadece markalar için, bir zorunluluk haline gidiyor bir seçenek olmayacaktır. Sosyal ağlar bir biri, birileri duyulmasını kalabalığın içinde her kişi yapmak, her bireyin sesini yükseltmek. Başarı için hazır işletmeler hedef kitle ile ilişkiler binası, yanıt, onları işitme olanlardır. Sosyal izleme sosyal ağların yükselişi sadece ilginç bir anomali değil, gerçek bir iş zorunludur. Eğer müşterilerin içeri dinleme için borçluyum